Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Cherry and Raymond Slideshow Image 3 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4
/* */

Jun 21, 2010

Katherine and Patrick pre-wedding

Patrick 給我的感覺是他很會照顧 Katherine.
初次見他們已覺得他們是很襯的一對.



Brian's favorite moment
呢個意境其實喺我腦海好耐, 只不過要喺香港搵一個配合嘅環境唔係咁易.
呢個構圖唔係對對新人都會好 match, 但係我覺得 Katherine 同 Patrick 係好夾呢個景, 出嚟個效果我都好滿意, 亦好有 mood.


先到赤柱影

Red leaf... ^^

Katherine 好有小烏依人 feel...




I love this tone...


在人海中尋覓到你...


 多謝借出氣球的姐姐...^^



再去石澳



Sweet...



之後我地再去蒲窩, 一個唔係咁多人影婚紗相的地方, 但係出嚟效果好好.




Patrick 都有攝影興趣呢.

還帶了他們喜歡的公仔出來.


玩玩下仲要玩埋 Prison Break feel. haha, 好鬼馬!


之後再影中環.


Strong cinematic feel...





多謝 Wickey 的化妝, Marchy 的 lighting.

呢次拍攝已經係上年的事. 時間過得很快. 轉眼間他們已快為人父母. 希望他們的新生活快快樂樂啦. ^^

2 comments:

Katty_Katty said...

Brian, 超喜歡你幫我地影果d 相....果日雖然係盛夏..但勁開心....加埋Marchy and Wicky..你地簡直係絕配!!!你幫我地影果張係蒲窩鋼琴前既相...我地晒到poster size...放係屋企度....哈哈....你要加油呀....話時話你有無諗過開發埋bb 同 大肚相? 我地個bb 8月就出世架啦...哈哈

Brian Yip said...

Thanks.
多謝你地嘅支持呀.
bb 同大肚相我都有諗過, 都係我想影嘅題材呀. 遲d都有 d trial shoot 試下. ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails